Μετά από δύο παρατάσεις στο διαγωνισμό για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας σκαφών αναψυχής στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, δύο κοινοπραξίες και μία εταιρεία ανάπτυξης και διαχείρισης ακινήτων, κατέθεσαν προσφορές για το έργο. Οι τρεις που συναγωνίζονται για την ανάληψη του έργου, που θα ανατεθεί με σύμβαση παραχώρησης είναι οι :
-Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH
-Μοχλός ΑΕ., Porto Carras Μαρίνα Α.Ε.
-Lamda Development S.A.
Θα πρέπει να τονισθεί ότι ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις προοπτικές ανάπτυξης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στο Λιμάνι, αποδεικνύεται ότι έχει η κατασκευαστική Μοχλός ΑΕ, η οποία είναι ανάδοχος του έργου κατασκευής επέκτασης του 6ου προβλήτα και, έχει μετοχική συμμετοχή στην Porto Carras.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, έπεται η πρώτη φάση του διαγωνισμού, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίοδο περίπου ενός μηνός, ενώ η δεύτερη και καταληκτική φάση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα 2-3 μηνών, οπότε στις αρχές του 2012 και εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις, θα αναδειχθεί ο παραχωρησιούχος του έργου.
Στην πρώτη φάση, η Επιτροπή Διαγωνισμού της ΟΛΘ ΑΕ, θα εξετάσει τα νομιμοποιητικά έγγραφα των υποψηφίων όπως και την οικονομική και επαγγελματική τους επάρκεια. Σε αυτούς που θα περάσουν στη δεύτερη φάση, θα δοθούν τα σχέδια σύμβασης παραχώρησης και τα κριτήρια επιλογής και, μετά από τυχόν παρατηρήσεις των υποψηφίων και διαπραγμάτευσης μεταξύ ΟΛΘ Α.Ε. και των ενδιαφερομένων, θα επιλεγεί η καλύτερη προσφορά στη βάση και δεσμευτικών προσφορών.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπεται η παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στον 1ο προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπεται η παραχώρηση υπαίθριου χώρου στον 2ο προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.
Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. αναμένει αύξηση των εσόδων της από τη δημιουργία και λειτουργία της μαρίνας. Το πιθανότερο είναι, να συμφωνηθεί με τον παραχωρησιούχο, ετήσιο μίσθωμα και ποσοστό επί του κύκλου εργασιών της εταιρείας που θα διαχειρίζεται τη μαρίνα.
Τέλος, σημειώνεται ότι στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται προς έγκριση, η σύμβασης της ΟΛΘ με την κοινοπραξία που αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τα master και business plans του ΟΛΘ, όπως το σχέδιο αξιοποίησης των ακινήτων του λιμανιού.
voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου