Με σήραγγα η σύνδεση Αεροδρομίου - Ελληνικού

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Με σήραγγα η σύνδεση Αεροδρομίου - Ελληνικού

Ρυθμιστικό σχέδιο με σήραγγα στον Υμηττό αλλά και αυτοκινητόδρομο που θα «κυκλώνει» από νότια το λεκανοπέδιο, προανήγγειλε χθες η ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε την έγκριση δημοπράτησης του οδικού άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη που κι αυτός εντάσσεται στο ρυθμιστικό σχέδιο, που σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου, θα τεθεί σε διαβούλευση πριν από τις εκλογές. Όπως ανακοινώθηκε χθες σε απολογιστική συνέντευξη Τύπου, στο ρυθμιστικό σχέδιο θα προταθούν τελικά όλες οι απαραίτητες οδικές υποδομές που χρειάζεται η Αττική έτσι ώστε να προωθηθούν αυτές που θα προκύψουν από τη διαβούλευση.
Με τον τρόπο αυτό, εντάσσεται η σύνδεση του Αεροδρομίου με τα νότια προάστια (Ελληνικό) μέσω σήραγγας στον Υμηττό στο ύψος της Αργυρούπολης. Επιπλέον και προκειμένου να ολοκληρωθεί ο περιφερειακός δακτύλιος της Αθήνας και για να μην επιβαρυνθεί η παραλιακή λεωφόρος και η λεωφ. Βουλιαγμένης, θα προταθεί και άξονας που θα συνδέει το Ελληνικό με τους δυτικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου. Η πρόταση ενδέχεται να αφορά παραλιακό αυτοκινητόδρομο που θα διέρχεται από το Φάληρο και τον Πειραιά και από εκεί μέσω Σαλαμίνας θα καταλήγει στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στα Μέγαρα. Αυτή μάλιστα ήταν μια από τις προτάσεις που προκάλεσαν και την παραίτηση του πρώην επικεφαλής του ΟΡΣΑ Γ. Πολύζου.
Στο νέο ρυθμιστικό, όπως είπαν οι κ. Παπακωνσταντίνου και Σηφουνάκης θα περιλαμβάνεται και ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη για την οποία άναψε χθες το «πράσινο φως» ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης υπογράφοντας την έγκριση δημοπράτησής της.

Νέο έργο 

Το έργο θα δημοπρατηθεί με σύμβαση παραχώρησης η οποία θα ανατεθεί με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου που θα καθορίσει και τον προϋπολογισμό. Το εκτιμώμενο κόστος πάντως ανέρχεται σε 450 εκατ. ευρώ. Ο αυτοκινητόδρομος 50 χλμ. θα λειτουργήσει ως ευρεία παράκαμψη του λεκανοπεδίου και του αστικού κέντρου, μειώνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο στο ήδη υπερφορτωμένο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου και κυρίως στη λεωφόρο Κηφισού. Παράλληλα, θα δίνει τη δυνατότητα αμεσότερης και ταχύτερης πρόσβασης (από και προς βορρά) στον Πειραιά.

imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου