Διακόσια εκατ. ευρώ για τα «ανοικτά εμπορικά κέντρα»

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Διακόσια εκατ. ευρώ για τα «ανοικτά εμπορικά κέντρα»

Με τα ''ανοικτά εμπορικά κέντρα'' επιδιώκουν να απαντήσουν στα μεγάλα Mall οι μικρομεσαίοι του λιανικού εμπορίου
Μάλιστα το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ετοιμάζει χρηματοδοτικό πρόγραμμα ύψους 200 εκατ. ευρώ μέσα από το ΕΣΠΑ, ώστε να ενισχύσει εμπορικούς συλλόγους και δήμους για τη δημιουργία «Open» ή «Street Mall». Πρακτικά αυτά θα περιλαμβάνουν τα καταστήματα σε μεγάλους κεντρικούς δρόμους και μέσα από διάφορες παρεμβάσεις π.χ. ανάπλαση πεζοδρομίων, σκέπαστρα , infokiosk, σημεία WiFi, χώροι απασχόλησης παιδιών, χώροι στάθμευσης κ.λπ. θα επιδιώξουν να προσελκύσουν καταναλωτές.


Συνάντηση 
Χθες ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Β. Κορκίδης συναντήθηκε με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Σ. Ξυνίδη και συζήτησαν τη συνεργασία με τη γενική γραμματεία εμπορίου ώστε να αναδειχθούν τα ιστορικά εμπορικά κέντρα των πόλεων, αλλά και οι εμπορικές επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής σε ενιαία κέντρα με δυνατότητες που συνδυάζουν το πολιτιστικό ενδιαφέρον με την ψυχαγωγία, το αγοραστικό όφελος και την ποιοτική εξυπηρέτηση.

Στόχος της δράσης «Open Mall» είναι να δημιουργήσει συνέργειες μέσα από τη συνεργασία εμπορικών επιχειρήσεων σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους προς όφελος των καταναλωτών, με την παροχή διευκολύνσεων ανάλογων αυτών που προσφέρουν τα κλειστά εμπορικά κέντρα τύπου Mall (χώροι στάθμευσης, παιδικοί σταθμοί, άμεση ενημέρωση για εκπτώσεις και προσφορές, επιβράβευση για αγορές που γίνονται με επιπλέον εκπτώσεις, καλλιτεχνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις).
Στη συγκεκριμένη δράση που θα συγχρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα της πρωτοβουλίας στο μέλλον, κεντρικό ρόλο θα κατέχουν οι εμπορικοί σύλλογοι. Οι τελευταίοι θα υποβάλλουν προτάσεις συμμετοχής και θα ενισχυθούν για δαπάνες όπως:
1. Πληροφοριακό σύστημα και υποδομές για τη διασύνδεση των συμμετεχόντων στη δράση.
2. Infokiosk σε κεντρικά σημεία για την ενημέρωση των πελατών.
3. Ιστοσελίδες και σημεία WiFi για δωρεάν σύνδεση στο διαδίκτυο.
4. Ενέργειες δημοσιότητας και υποδομές για εκδηλώσεις όπως οπτικο-ακουστικό υλικό.
5. Εκπαίδευση μελών εμπορικών συλλόγων.
6. Σήμανση όπως ταμπέλες, χάρτες, φωτισμός.
7. Μελέτες για να καθοριστούν οι ανάγκες του κάθε εμπορικού συλλόγου.

imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου