Το 2015 το Μετρό Θεσσαλονίκης

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Το 2015 το Μετρό Θεσσαλονίκης

«Το 2015 θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης» , διαβεβαίωσε ο υφυπουργός ΥΠΥΜΕΔΙ κ. Γιάννης Μαγκριώτης, σε σύσκεψη εκπροσώπων των Κομμάτων και Βουλευτών του νομού.
Ο υφυπουργός, πρόσθεσε πως: «Όπως είχαμε δεσμευτεί, παρ' ότι πολλοί αμφέβαλαν, ολοκληρώθηκαν πριν από τον προγραμματισμένο χρόνο οι μελέτες επέκτασης του ΜΕΤΡΟ προς την Καλαμάρια, μέχρι την Μίκρα, υπεγράφη η ΚΥΑ- Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων και εχθές ο κ. Τσίτουρας, ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε, κατέθεσε στην Αρμόδια Διαχειριστική Αρχή του ΥΠΕΚΑ τον φάκελο ένταξης και χρηματοδότησης του έργου στο Ε.Π. «Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη», ύψους €425 εκατ.».Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας, ενημέρωσε ότι έχει υπογραφεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την επέκταση προς Καλαμαριά και έχει υποβληθεί ο φάκελος για χρηματοδότηση στη Διαχειριστική Αρχή. Εντός του Οκτωβρίου θα δοθούν οι μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης στους προεπιλεγέντες αναδόχους από την α! φάση της δημοπράτησης και, εάν δεν υπάρξουν δικαστικές εμπλοκές, εντός του θέρους του 2012, θα αρχίσει η κατασκευή της εν λόγω επέκτασης. Σε ότι αφορά την επέκταση προς τα δυτικά- δηλαδή την γραμμή των 6,5 χιλιομέτρων, από την Πλατεία Δημοκρατίας, κατά μήκος της οδού Λαγκαδά μέχρι την Ευκαρπία και την επέκτασή της προς τα Νοσοκομεία -έχει ολοκληρωθεί η α! φάση των μελετών και για το τέλος του 2011 προβλέπεται η δημοπράτηση των οριστικών μελετών , οι οποίες θα ολοκληρωθούν εντός του 2013, οπότε θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου, εφ' όσον εξασφαλισθεί η ένταξή του σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα. 
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τη χωροθέτηση του αμαξοστασίου, δήλωσε πως τελικώς δεν προκρίνεται η επιλογή της Μίκρας , λόγω της αρνητικής γνωμοδότησης του ΣτΕ . Η Εταιρεία, στρέφεται στην βελτίωση του αμαξοστασίου της Πυλαίας με την εξασφάλιση πρόσθετης έκτασης , έτσι ώστε , με τον εξορθολογισμό του έργου να κατασκευαστεί ένα ασφαλές και πλήρες αμαξοστάσιο που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του βασικού έργου καθώς και όλων των μελλοντικών επεκτάσεων . 
Επίσης, σε ότι αφορά το σταθμό «Ν.Ελβετία» είπε πως θα εξετασθεί η πρόταση του Δήμου Θεσσαλονίκης για μεταφορά του στο Πάρκο της Ν. Ελβετίας, ενώ προσέθεσε ότι ο σταθμός «Βούλγαρη» βρίσκεται σε πολύ μικρή απόσταση ( περίπου 250 μ.) από το σταθμό «πρ. Νομαρχία» της επέκτασης προς Καλαμαριάς και πως θα πρέπει να συζητηθεί η καλύτερη λύση.

ered.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου